zaterdag 12 september 2009

Zomervakantie 2009, dag 15 en 16

Vandaag komen we erachter dat het in Regnevelle gonst van de bedrijvigheid. Men is bezig de laatste dagen om een vloer te leggen in een oud deel van de boerderij en dat betekend specie maken, uitkruien, neerplempen en egaliseren. Heel leuk om te zien dat anderen werken, maar er moesten ook boodschapjes komen want morgen komt Smitsky. Dit stoere wijf komt helemaal in haar uppie (hond niet meegerekend) naar Regnevelle voor een paar dagen. Het ziet ernaar uit dat morgen een superhete dag (30 graden) gaat worden dus natuurlijk een perfecte dag om te reizen (NOT).Maar natuurlijk is dat wel ideaal BBQ weer.

Kiddie is weer aan het Engeltje rijden met de buurmeisjes en is daarom steeds erg blij.
En ik moet nogmaals toegeven dat het hier erg mooi is.
De volgende dag zit ik de hele dag met stijve billen en ben volgens mijn omgeving ietwat uit mijn hum. Volgens mij valt dat wel mee, maar als iedereen tegen me aanpraat als ik aan het lezen ben heeft dat nu eenmaal gevolgen die je soms niet overziet.

Nou eerlijk gezegd ben ik gewoon onrustig omdat mijn lieve zussie zo'n lange reis ( zonder buiten de BENELUX werkende Tom) in haar uppie is aangegaan.
Het weer is zoals voorspeld en we zijn allen erg blij als zuslief is aangekomen.

1 opmerking:

sunseekers zei

Had je beter op de dag zelf kunnen aangeven, hadden wij best gesnapt hoor.