woensdag 9 september 2009

Zomervakantie 2009, dag 5

Vanwege de ietwat beperkte toevoer van elektrische voeding op onze camperadres hebben we uit voorzorg de koelkast op gas staan.

Toen de fles leeg was heeft Hubbie de gereedstaande 2de fles aangesloten. Oeps!

Vergeten om te ruilen, ook deze is LEEG. Don't look at me! Behoort niet tot mijn takenpakket!

Wel tot die van Manlief, maar dit kan eens gebeuren toch? Maar Hubbie was hierdoor nogal uit zijn goede humeur , want hij had het liever niet vergeten.

Aangezien het toch boodschappendag is vandaag gaan we meteen op zoek naar een vervanger.

Echter in Frankrijk en de omringende landen kun je geen lichtgewicht fles van BP krijgen. Wat stom!

Uiteindelijk komen we er niet onderuit en moeten we een extra fles aanschaffen. En dat kost ons statiegeld ( die van BP zijn ongeveer 50 €). Balen, maar helaas.

Wonder boven wonder was er een actie! Een fles voor het enorme bedrag aan statiegeld van........ 1 euro. Is dat even mazzel hebben.

Kiddie mocht van "huisbazin" vandaag op Engeltje rijden. Helaas komen sommige mensen hun afspraken niet na. Kiddie hield zich kranig, maar ik was zo verdrietig om mijn dochter zo teleurgesteld te zien. Hopelijk gaat het de rest van onze tijd op de boerderij beter.

2 opmerkingen:

sunseekers zei

Heeft Hubbie inmiddels al een reactie gekregen op zijn boze mail naar BP????

sunseekers zei

O, en voor de andere lezers, ik ben niet de huisbazin.